Veel gestelde vragen
Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met info@noardeast-fryslan.nl. Wij helpen je graag!
Over de Stem van Noardeast
Maak eerst een account aan om mee te doen op Stem van Noardeast. Als je je account hebt bevestigd en inlogt kun je:
- Ideeën indienen
- Op ideeën stemmen
- In gesprek gaan met andere inwoners
- Je mening geven
Als je geen account hebt, kun je alleen ideeën en reacties bekijken. Je krijgt een mail om je account te activeren en bij het indienen van je idee. Je kunt ook mails ontvangen als je privéberichten krijgt, of als iemand een reactie geeft op je idee. Je kunt zelf in jouw profiel aangeven welke e-mails je wilt ontvangen.
Waarom moet ik een account aanmaken voor deze website?
Door het aanmaken van een account krijgt elke inwoner een eigen stem op de website. Alleen met een account kun je ideeën en initiatieven inbrengen, stemmen en reageren op ideeën. Ook kunnen we via jouw account gemakkelijk in contact komen, wanneer we aanvullende vragen hebben over jouw idee of initiatief.
Ik heb geen bevestigingsmail gekregen, wat nu?
Je kunt opnieuw een bevestigingsmail aanvragen. Vergeet ook niet in je spambox te kijken. Zit de mail wel in je ongewenste email (spam) maar werkt de link niet? Het kan zijn dat je dan de mail naar 'postvak in' moet verplaatsen, dan werkt de link als het goed is wel. Lukt het nog steeds niet? Mail dan naar info@noardeast-fryslan.nl, dan proberen we je zo snel mogelijk te helpen.
Hoe gaan jullie om met de gegevens die ik achterlaat?
We gaan zorgvuldig om met jouw gegevens en vragen je niet om meer gegevens achter te laten dan strikt noodzakelijk. Meer informatie vind je in onze gebruikersvoorwaarden en privacyverklaring.
Wat kan ik allemaal met mijn account?
Met een account kun je het gesprek aan gaan met andere inwoners, meedoen aan peilingen, betrokken worden bij nieuwe wetgeving en je eigen ideeën toevoegen of reageren op ideeën van andere inwoners.
Ik wil een idee indienen of steunen, maar ik krijg een foutmelding. Wat nu?
Stuur dan een mailtje naar info@noardeast-fryslan.nl. Probeer zo precies mogelijk te omschrijven wat je probleem is, wat voor apparaat je gebruikt (een tablet, een mobiel of pc) en wat voor browser je gebruikt.